Όροι και Προϋποθέσεις Εγγύησης Επιστροφής Χρημάτων
Η εγγύηση επιστροφής χρημάτων ΔΕΝ δίνεται σε όλες τις περιπτώσεις ανεξαιρέτως. Η κάθε περίπτωση που αναλαμβάνουμε έχει και τον δικό της βαθμό δυσκολίας. Συνεπώς δεν μπορεί να δίνεται ανεξαιρέτως και η εγγύηση. Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να ρωτήσει είτε γραπτώς είτε προφορικώς αν για την περίπτωσή του μπορούμε να εγγυηθούμε το αποτέλεσμα και συνεπώς και την επιστροφή όλων των χρημάτων ή μέρος αυτού σε περίπτωση αποτυχίας. Η εγγύηση από την πλευρά μας όταν δίνεται, δίνετε ΜΟΝΟ γραπτώς είτε σε έγγραφο με πλήρη στοιχεία όλων των εμπλεκομένων πλευρών (πελάτη, ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, σκοπός εργασίας, εταιρίας) το οποίο αποστέλλεται στη διεύθυνση του πελάτη είτε σε προσωπικό μήνυμα με κάθε πρόσφορο μέσο (viber, messenger, email, text sms). Ποτέ δεν δίνουμε εγγύηση προφορικός αλλά ούτε και δεχόμαστε απαίτηση από τον πελάτη ότι του δώσαμε εγγύηση προφορικός. Προϊόντα τα οποία αποστέλλονται στον πελάτη για να τα ενεργοποιήσει μόνος του, αυτονόητα δεν έχουν και εγγύηση διότι είναι αδύνατος ο έλεγχος από την πλευρά μας για το αν έγινε η σωστή διαδικασία.
Αγορές προϊόντων ή υπηρεσιών εκτός του eshop συνεπάγεται σιωπηλή αποδοχή από τον πελάτη και του συγκεκριμένου όρου και αυτό συμβαίνει διότι σε όλους τους πελάτες δίνουμε να διαβάσουν τη σελίδα του προϊόντος ή της υπηρεσίας που ζητούν, στην οποία υπάρχει σε εμφανή θέση η παραπομπή που αφορά την εγγύηση επιστροφής χρημάτων.